Шановні колеги!
Історія масового дистанційного
навчання ще не завершилася. Розпочався
новий навчальний рік, який ми розпочали в умовах карантинних обмежень.
Саме масова дистанційна форма
здобуття освіти вперше в історії України (на тривалий період) замінила
звичну та зрозумілу суспільству очну форму навчання. Тому на жаль усі наші міжшкільні методичні об’єднання
теж переходять у режим дистанційного
спілкування.
Весь накопичений минулорічний
досвід став практичним посібником і зразком в організації
дистанційного навчання. Рекомендую
Вам перейти за посиланням і знайти відповіді на різні запитання
стосовно дистанційного та змішаного навчання.
https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/08/90.pdf
Для подальшого спілкування пропоную вам переходити на сторінку «Дистанційні
ММО».
- Концепцією НУШ та викликами, що стоять перед початковою школою;
- Чинниками якісної початкової освіти. Метою і головними компонентами НУШ: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства;
- Новими професійними ролями і завданнями вчителя в контексті концепції НУШ;
- Особливостями розвитку дітей 6-7 річного віку;
- Особливостями психічних і пізнавальних процесів;
- Учасники активно працювали у групах, презентували виконання завдань. Із задоволенням виконували практичні вправи, руханки під час ранкових зустрічей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий